Admicom ja Tocoman rakennusalan ratkaisu

Admicom 

Admicom Finland Oy osti Tocomanin koko osakekannan keväällä 2020. Admicom tarjoaa rakentamisen, talotekniikan ja teollisuuden aloille tehokkaimman ja kattavimman Adminet-toiminnanohjausjärjestelmän. Adminetillä hallitset helposti ja vaivattomasti niin urakat kuin kaluston, ja automatisoit raportoinnin ja tiedonkeruun.

Lue lisää

 

Admicom & Tocoman 

Admicom Finland Oy on nopeasti kasvava rakentamisen, talotekniikan ja teollisuuden järjestelmäkehityksen edelläkävijä ja kokonaisvaltainen ohjelmisto- ja tilitoimistokumppani. Yrityskaupan myötä Admicom ja Tocoman yhdistivät voimansa, ja yhdessä tarjoamme ylivertaisen ja saumattoman kokonaisratkaisun rakennusalalle.

Admicom-ja-Tocoman-Ylivertainen-ratkaisu-rakennusalalle

Lue lisää Admicomin ja Tocomanin yhdistymisestä

Admicom Oyj osti Tocoman Oy:n koko osakekannan 10.3.2020. Yrityskaupan myötä yhdistämme Tocomanin kanssa voimamme ja pääsemme tarjoamaan ylivertaisen ja saumattoman kokonaisratkaisun rakennusalalle. Tutustu yhteistyöhömme tarkemmin:

Avaa esite→

Oikea tieto oikeilla henkilöillä

Julkaistu Helsingin Sanomien välissä ilmestyvässä Rakentamisen mainosliitteessä 11/20

"Rakennusliikkeen organisaatio koostuu tyypillisesti neljästä eri tahosta; johto, laskenta, tuotanto, talous. Tocoman ja Admicom tuo nämä tahot yhteen niin, että reaaliaikainen oikea tieto on oikeilla ihmisillä, oikeassa paikassa. 

– Myös ongelmat tunnistetaan jo ennen työn toteutusta, jolloin niihin voidaan puuttua heti. Fiktio päätöksenteossa johtaa helposti ikäviin faktoihin tilinpäätöksessä, Kangassalo toteaa.

Kun ohjelmat tukevat ja seuraavat hankkeen toteutusta päivittäin, on projektia helppo ohjata kohti menestyksekästä lopputulosta, Haapamäki täydentää."

Lue artikkeli →
Admicom ja Tocoman - helpompaa rakennusyrityksen ja -projektienhallintaa

Kuva: Joona Raevuori

Adminet rakennusalan toiminnanohjausjärjestelmä

Adminet on suomalainen pilvipalvelu, jonka pitkälle automatisoidut toiminnot sujuvoittavat erikokoisten rakennusyritysten arkea. Järjestelmä yhdistää yrityksen toiminnot ja taloushallinnon saumattomasti toimistosta työmaalle tai tuotantoon - aina tarjouslaskennasta sähköiseen kirjanpitoon saakka. Adminetin sovelluksiin lukeutuvat muun muassa seuraavat:

Laskutus ja taloushallinto
Laskutus ja taloushallinto

Laskutus & taloushallinto

Admicomin taloushallinto-ohjelmalla hallitset yrityksesi taloutta sähköisesti. Ostolaskujen maksu, myyntilaskujen lähetys sekä kirjanpitoaineiston käsittely onnistuvat kaikki sähköisessä muodossa. Pitkälle automatisoidussa ohjelmassa kirjanpito ja talousraportit ovat reaaliajassa, ja pystyt seuraamaan rahoitusennustetta viikkoja eteenpäin.

Lue lisää →

Palkanlaskenta
Palkan laskenta

Palkanlaskenta

Adminetillä töiden ja tarvikkeiden laskuttaminen käy käden käänteessä. Tuntien sekä lomien ja poissaolojen kirjaus onnistuu myös mobiilissa ja tarvittavat todistukset voidaan liittää suoraan poissaoloilmoituksen yhteyteen. Työnjohtajalle jää ainoastaan tietojen tarkastus ja hyväksyminen, minkä jälkeen tiedot siirtyvät suoraan palkanlaskentaan. 

Lue lisää →

Kirjanpito
Kirjanpito

Kirjanpito

Reaaliaikaisen ja sähköisen kirjanpidon merkitys yrityksen toiminnan ohjaamiseen on merkittävä. Adminet- toiminnanohjausjärjestelmän reaaliaikaisella kirjanpidolla pysyt kartalla yrityksesi tilanteesta, jolloin ennustaminen ja reagointi on helpompaa. Tietoa kertyy kirjanpitoon yrityksen päivittäisestä toiminnasta automaattisesti, ilman tiedonsiirtoa paperilta, exceleistä tai muista ohjelmistoista. Helppoa ja vaivatonta!

Lue lisää →

Urakoiden hallinta
Urakoiden hallinta

Urakoiden hallinta

Adminet-toiminnanohjausjärjestelmällä hallitset yrityksesi urakat ja lisätyöt tarjouslaskennasta reaaliaikaiseen seurantaan asti. Rakentamisen projektien hallinta onnistuu yhdellä ja samalla työkalulla, tehden työmaiden hallinnasta tehokasta ja helppoa.

Lue lisää →

Tiedonantovelvollisuus
Tiedonantovelvollisuus

Tiedonantovelvollisuus

Adminet koostaa ja lähettää raportit puolestasi. Esimerkiksi annettujen työmaa- ja työntekijätietojen perusteella rakentamisen tiedonantovelvollisuus raportoidaan verottajalle automatisoidusti. Sovellus vähentää merkittävästi aikaa vievää tietojen keräämistä ja raportointia.

Lue lisää →

Kaluston hallinta
Kustannusseuranta

Kaluston hallinta

Adminetillä yrityksesi voi hallita kalustoa, niiden liitteitä sekä niihin kohdistuvia toimenpiteitä. Adminetin avulla voit hallita yrityksen käytössä olevia koneita, ajoneuvoja ja työvälineitä ja työmaille ja asiakkaille vuokrattavia koneita.

Lue lisää →

Kustannusseuranta
Kalustonhallinta

Kustannusseuranta

Adminetin kirjanpitotasoisella litteraseurannalla projektien toteumaa voidaan seurata tarkasti ja reaaliajassa. Projektinhallinnan tiedot ovat aina yhteneväiset kirjanpidon tietojen kanssa, ja tiedonsiirtoa ei tarvita.

Kun projektinhallinnan tiedot käsitellään yhden järjestelmän sisällä, aikaa ei tuhlaannu seurantatietojen koostamiseen, ja manuaalisten kirjausten virheiltä vältytään.

Lue lisää →

Automaattiraportit
Automaattiraportit

Automaattiraportit

Yritykset tarvitsevat reaaliaikaista ja luotettavaa tietoa, jotta liiketoiminnan hallinta, seuranta ja muutosten tekeminen on mahdollista. Adminetin automatisoiduista raporteista saat reaaliaikaisen kuvan yrityksesi liiketoiminnan eri osa-alueista ilman tiedon keräämistä eri järjestelmistä. Näin johdat yritystäsi jatkuvasti päivittyvän tiedon avulla ja reagoit muutoksiin nopeasti.

Lue lisää →

Data-analysaattori
Varastonhallinta

Data-analysaattori

Adminetillä raportointi porautuu alkuperäisiin dokumentteihin saakka. Data-analysaattorilla keräät ja analysoit kirjanpidon, projektien hallinnan ja sisäisen laskennan tietoja.

Tuloksena on kaiken tarvittavan tiedon kattava raportti, jossa pääset porautumaan syvälle esimerkiksi tuloslaskelman, taseen ja projektien tietoihin. 

Lue lisää →

Pitkälle automatisoitu toiminnanohjausjärjestelmä Adminet tekee rutiinityöt puolestasi ja antaa sinulle tarkkaa tietoa yrityksesi taloudellisesta tilanteesta.

Reaaliaikaista kustannusten seurantaa Admicomin & Tocomanin ohjelmistoilla | Rakennus-Kaseva Oy

Rakennus-Kaseva hyödyntää Adminettiä sekä Tocomanin ohjelmia liiketoimintansa tehostamiseen. Tällä videolla Rakennus-Kasevan toimitusjohtaja, Ville Kari, kertoo, miten Rakennus-Kaseva hyödyntää Tocomanin laskentaa ja Adminettiä, ja miten nämä kaksi ovat mahdollistaneet kustannusten reaaliaikaisen seurannan ja tehokkaan johtamisen luotettavan tiedon perusteella. 

Lue asiakasreferenssi kokonaisuudessaan täältä →

Rakennusalan-työkalut-Admicom-300x264

Miksi valita Adminet?

Asiakkaiden mielestä Adminetin parhaat hyödyt ovat

1. Ajansäästö toimistorutiineista
2. Helpompi ja kevyempi arki
3. Eroon papereista ja toimiston kahleista

Tutustu Adminetin kattaviin työkaluihin tästä oppaasta!

Lataa ilmainen opas →

Kiinnostuitko?

Lue lisää Adminet-toiminnanohjausjärjestelmästä Admicomin nettisivuilta!

Adminetin mobiilityökalut työmaiden hallintaan

Adminetin mobiili on helppo työkalu työmaiden hallintaan. Sen avulla tiedot siirtyvät työmaan ja toimiston välillä tarkasti ja reaaliajassa. Voit tutustua Adminetin mobiiliversioon tämän videon kautta.

Lue lisää Adminet mobiilista

 

Haluatko kuulla lisää Adminetistä tai Admicomin ja Tocomanin yhteistarjonnasta?

Ota yhteyttä Ilkkaan tai Jariin, tai jätä soittopyyntö lomakkeella.

 

Joni Haapamäki
Toimiala- ja myyntijohtaja | Admicom Oyj
Jari Kangassalo
Myynti- ja asiakasjohtaja
Joni Haapamäki
JariKangassalo

Lähetä lomake, niin soitamme sinulle takaisin.